مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-26سياسي

انقلاب اسلامی نشأت گرفته از مکتب قرآن کریم و نهضت عاشورا است


مراسم میثاق جامعه قرآنی کشور با آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ایران صبح امروز در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد.

- ، صبح امروز چهارشنبه ششم بهمن ماه جامعه قرآنی با حضور در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خمینی کبیر با آرمان انقلاب اسلامی و امام راحل تجدید میثاق کردند.

در این مراسم، میثاق نامه جامعه قرآنی کشور با آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ایران به شرح زیر قرائت شد: بسم الله الرحمن الرحیم والفجر و لیال عشر دهه فجر انقلاب اسلامی، مطلع تابناک رهایی ملت مسلمان و قهرمان ایران از یوغ ستمشاهی است که سالیان سال آزادی این ملت را به بند کشیده و علاوه بر غارت سرمایه های اقتصادی کشور، هویت اجتماعی و تاریخی این مرز و بوم را با همدستی بیگانگان، مضمحل ساخته و به فراموشی سپرده بودند.

دهه فجر، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باورمان و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن 1357 با نثار خون شهدا و مجاهدت های کم نظیر آحاد مردم شهید پرور این سرزمین شکل گرفته است.

تردیدی نیست که این نهضت بزرگ، مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشأت گرفته از مکتب قرآن کریم و نهضت عاشورای حسینی است که قطعاً تا قیام جهانی حضرت مهدی (عج) استمرار خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی نشأت گرفته از مکتب قرآن کریم و نهضت عاشورا است

انقلاب اسلامی نشأت گرفته از مکتب قرآن کریم و نهضت عاشورا است