مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-26اقتصادي

اشتغالزایی مطالبه اصلی کردستانی ها است


ظرفیت های موجود با مدیریت درست و تلاش جهادی باید به کار گرفته شود تا مطالبه برحق اشتغال زایی برای جوانان کردستانی محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل زارعی کوشا روز چهارشنبه در کارگروه اشتغال استان، اظهار کرد: مسئله اشتغال در کردستان یک مسئله مهم است و بهبود وضعیت کسب و کار از اولویت های دولت است که باید در این کارگروه و کمیته های زیرمجموعه برای آن برنامه ریزی شود.

وی افزود: مهم ترین کار در این حوزه در کنار اشتغالزایی، راستی آزمایی و تثبیت اشتغال موجود است و تثبیت اشتغال باید به عنوان یک اصل مهم مورد توجه قرار گیرد چرا که تثبیت اشتغال هزینه ای به مراتب کمتر از اشتغالزایی دارد.

استاندار کردستان تأکید کرد: باید جلسات شورای اشتغال استان هر دو هفته یک بار برگزار شود و روند اعطای تسهیلات در این عرصه و ایجاد اشتغال پایدار توسط کمیته های تخصصی این شورا رصد شود.

زارعی کوشا اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قول مساعد گرفته ایم که برای هر کدام از شهرستان هایمان یک طرح ویژه اشتغالزایی متناسب با ظرفیت های آن شهرستان تعریف کنیم و از طریق وزارت در این خصوص سرمایه گذاری صورت گیرد.

وی افزود: انتظار داریم که مدیران و فرمانداران هرچه زودتر پیشنهادهای خود را برای انجام این سرمایه گذاری ارسال کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی مطالبه اصلی کردستانی ها است

اشتغالزایی مطالبه اصلی کردستانی ها است