مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-26سياسي

بوشهری ها در حمایت از مردم یمن تظاهرات می کنند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری تظاهرات مردم این استان علیه کشتار وحشیانه مردم مظلوم یمن خبر داد.

- ایسنا/بوشهر رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری تظاهرات مردم این استان علیه کشتار وحشیانه مردم مظلوم یمن خبر داد.

حجت الاسلام یوسف جمالی در جمع خبرنگاران با اشاره به جنایات تأسف بار حملات وحشیانه به مردم مظلوم یمن گفت: این جنایات با حمایت دولت مستکبر آمریکا که به شهادت و مجروح شدن بسیاری از مسلمانان این کشور منجر شده، اندوه فراوانی در میان مردم کشورهای اسلامی و همه انسان های آزاده عالم پدید آورد.

وی تصریح کرد: برغم حمایت آمریکا و غرب از تجاوز غیرانسانی رژیم سعودی به یمن و وجود مصائب بسیار زیاد تحمیل شده بر این ملت مظلوم، ارتش و کمیته های مردمی این کشور همچنان به مقاومت مقدس خود ادامه می دهند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: امروز شرایط مردم یمن به دلیل تجاوز و بمباران همه روزه متجاوزان در کنار تحریم همه جانبه این کشور ابعاد تازه و گسترده ای به خود می گیرد و مردم سلحشور و مبارز این کشور هر روز با مشکلات جدیدی روبه رو می شوند، مردم بی دفاع و کودکان و زنان این کشور بیشترین آسیب را در حملات غیر انسانی متحمل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهری ها در حمایت از مردم یمن تظاهرات می کنند

بوشهری ها در حمایت از مردم یمن تظاهرات می کنند