مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-26پزشكي

موج ششم کرونا در راه فارس/افزایش شدید مراجعه به مراکز 16 ساعته


با انجام مقایسه ساده بین آمارهای روزانه از وضعیت شیوع بیماری کروناویروس در استان فارس، شاهد افزایش محسوس آمارها خصوصا میزان مراجعه روزانه به مراکز 16 ساعته تشخیص و درمان سرپایی در این استان هستیم.

- ایسنا/فارس با انجام مقایسه ساده بین آمارهای روزانه از وضعیت شیوع بیماری کروناویروس در استان فارس، شاهد افزایش محسوس آمارها خصوصا میزان مراجعه روزانه به مراکز 16 ساعته تشخیص و درمان سرپایی در این استان هستیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز چهارشنبه 6 بهمن در جلسه روزانه ستاد مدیریت کرونا در علوم پزشکی شیراز، افزایش محسوس آمارهای ابتلا در محدوده شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه گفت: طی 48 ساعت گذشته، بیش از دو هزار نفر به مراکز 16 ساعته تشخیص و درمان سرپایی کرونا در فارس مراجعه کرده اند که نشان از چرخش سویه جدید کرونا در جامعه است.

دکتر سید وحید حسینی با اعلام آمادگی به مراکز بهداشت و درمان برای مواجهه با موج ششم کرونا، از سرعت انتشار بالای سویه جدید امیکرون خبر داد و افزود: مردم تنها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی نظیر ماسک زدن و پرهیز از حضور در تجمعات و همچنین مشارکت در واکسیناسیون و تکمیل نوبت های واکسن خود به ویژه دُز سوم می توانند از ابتلا به این بیماری پیشگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج ششم کرونا در راه فارس/افزایش شدید مراجعه به مراکز 16 ساعته

موج ششم کرونا در راه فارس/افزایش شدید مراجعه به مراکز 16 ساعته