مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-26سياسي

خودکفایی کشور در پارچه ایربگ در شرایط ورشکستگی حاصل شد


مدیرعامل شرکت نخ تایر صبای زنجان به ظرفیت تولید 5 میلیون مترمربع پارچه ایربگ در این شرکت اشاره کرد و گفت: ظرف چند ماه آینده خط تولید کیسه ایربگ آماده نیز راه اندازی خواهد شد.

- حسین صنعان ظهر امروز (6 بهمن ماه) در آیین افتتاح خط تولید پارچه ایربگ در کارخانه نخ تایر زنجان، اظهار کرد: امروز توانستیم با افتتاح این خط تولید، فعل خواستن را در زمان تحریم طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه تولید و حمایت از تولید، راه نجات کشور در زمان تحریم است، صرف کرده و به آن جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به زیان انباشت شرکت و شامل شدن در ماده 141 (ورشکستگی) در سال 1388، تصریح کرد: حتی مدیر تصفیه برای تعطیل کردن شرکت فرستاده بودند اما خوشبختانه این شرکت در سال 91 از ماده 141 (ورشکستگی) خارج شد و با تلاش های صورت گرفته، انباشت زیان آن به صفر رسید که بی تردید تلاش و زحمات کارگران، مدیران و مهندسان این مجموعه باعث احیای زیرساخت های موجود شد.

این فعال صنعتی ادامه داد: در آن ایام این شرکت 30 درصد سهم بازار را در سال 1386 داشت ولی با زیرساخت هایی که در قسمت منابع انسانی و تکنیکالی در بخش کاهش ضایعات و با ایجاد محیط های تخصصی و تشکیل کمیته ها محقق شد، ضایعات کارخانه از 20 درصد به 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی کشور در پارچه ایربگ در شرایط ورشکستگی حاصل شد

خودکفایی کشور در پارچه ایربگ در شرایط ورشکستگی حاصل شد