مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-26اقتصادي

برنامه صندوق نوآوری برای حفظ دارایی های فکری شرکت های دانش بنیان


مدیر توانمند سازی صندوق نوآوری و شکوفایی از اجرای برنامه های آموزشی در حوزه مالکیت فکری برای حفظ مالکیت فکری برای شرکت های دانش بنیان با همکاری مرکز مالکیت فکری ایران و موسسه فدرال مالکیت معنوی سوییس خبر داد.

- مدیر توانمند سازی صندوق نوآوری و شکوفایی از اجرای برنامه های آموزشی در حوزه مالکیت فکری برای حفظ مالکیت فکری برای شرکت های دانش بنیان با همکاری مرکز مالکیت فکری ایران و موسسه فدرال مالکیت معنوی سوییس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرضیه شاوردی در نشست مجازی با عنوان مجموعه دوره های مالکیت فکری برای رشد شرکت های کوچک و متوسط ، با اشاره به رتبه 21 جهانی ایران در ثبت اختراعات، رتبه چهارم در ثبت علائم صنعتی افزود: صندووق نوآوری و شکوفایی همواره حامی حفظ مالکیت فکری شرکت های دانش بنیان و فناور بوده است.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از شرکت های موجود در کشور را شرکت های کوچک و متوسط دانست و اظهار کرد: در مدت 3 سال که خدمات حمایتی در این زمینه به شرکت ها داشتیم، سعی کردیم با اجرای برنامه های ترویجی متنوع، سطح آگاهی شرکت های دانش بنیان در زمینه مالکیت فکری را ارتقا دهیم تا این شرکت ها با درک اهمیت آن در پی شناسایی دارایی های فکری، حفاظت از آنها، حفاظت از دارایی های فکری و کسب درآمد از آن باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه صندوق نوآوری برای حفظ دارایی های فکری شرکت های دانش بنیان

برنامه صندوق نوآوری برای حفظ دارایی های فکری شرکت های دانش بنیان