مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-26سياسي

ذخایر استراتژیک کشور وضع مطلوبی دارد/مقصران معضل بورس محاکمه شوند


بالابردن ذخایر احتیاطی که در پایان دولت دوازدهم به حداقل خود رسیده بود را از دیگر نقاط قوت دولت سیزدهم است و امروز در ذخایر استراتژیک وضعیت مطلوبی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه 6 بهمن)، در جلسه علنی مجلس در نطق میان دستور با اشاره به نقاط قوت دولت سیزدهم، خطاب به رییس جمهور گفت: برخی از نقاط قوت مثل دیپلماسی فعال در عرصه اقتصادی به ویژه با کشورهای همسایه و قراردادهای بر زمین مانده با چین و روسیه وجود دارد که امید است منجر به گشایش های اقتصادی شود.

نقدعلی، بالابردن ذخایر احتیاطی که در پایان دولت دوازدهم به حداقل خود رسیده بود را از دیگر نقاط قوت دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: امروز در ذخایر استراتژیک وضعیت مطلوبی داریم.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از نقاط قوت دولت سیزدهم سفرهای استانی و رسیدگی مستقیم به مشکلات مردم است به نحوی که حتی بعد از برگشت از مسکو بلافاصله به مناطق سیل زده سرکشی می شود.

نماینده مردم خمینی شهر با بیان اینکه هنوز در برخی از مناصب، مسببان وضع موجود در جایگاه مسئولیت به سر می برند، گفت: در مصاحبه تلویزیونی شب گذشته رییس جمهور نیز به این موضوع اشاره شد و انتظار داریم در این زمینه دستورات عاجل صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخایر استراتژیک کشور وضع مطلوبی دارد/مقصران معضل بورس محاکمه شوند

ذخایر استراتژیک کشور وضع مطلوبی دارد/مقصران معضل بورس محاکمه شوند