مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-26سياسي

لزوم استفاده از تفکرات انقلابی برای پایان دادن به مشکلات مردم


همه مسئولان ادارات و فرمانداران باید دغدغه خدمت به مردم داشته باشند و در این راستا از تفکر جریان انقلابی بهره بگیرند تا به رنج مردم پایان دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل محبی پور، ظهرچهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران زرین دشت با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران نظم نظام سلطه را که مردم در آن جایگاهی نداشتند به هم ریخت.

وی با بیان اگر در نظام اسلامی تفکر انقلابی و دینی حاکم نباشد سلطه گران بر آن چیره می شوند، افزود: کشورهای سلطه گر ابزار دست شیطانند و همین قدرت شیطانی در مقابل انقلاب اسلامی زانو زده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بر لزوم عرضه گام دوم انقلاب بعنوان الگوی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: اهداف جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب بر قلب مردم جهان خواهد نشست که یکی از وظایف جمهوری اسلامی زمینه سازی برای حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است.

محبی پور در بخش دیگری از سخنان خود خدمت صادقانه بدون ریا را لازمه کار مدیران دانست و ابراز کرد: حضور میدانی مسئولان در بین مردم باعث ماندگاری نام آنان و مایه امید افزایی در میان مردم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از تفکرات انقلابی برای پایان دادن به مشکلات مردم

لزوم استفاده از تفکرات انقلابی برای پایان دادن به مشکلات مردم