مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-26سياسي

معاون اول قوه قضاییه: چشم انداز وضعیت آینده کشور امیدوار کننده است


حجت الاسلام و المسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه در ادامه بازدید های میدانی از واحدها و مراکز تابعه، از مجتمع شهید لاجوردی شورای حل اختلاف و ستاد مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه بازدید کرد.

- حجت الاسلام و المسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه در ادامه بازدید های میدانی از واحدها و مراکز تابعه، از مجتمع شهید لاجوردی شورای حل اختلاف و ستاد مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت اول قوه قضاییه، در این بازدید حجت الاسلام و المسلمین صادقی رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه و سایر مسوولان این مرکز معاون اول قوه قضاییه را استقبال و همراهی کردند.

معاون اول قوه قضاییه در این بازدید ضمن مراجعه به شعب و گفتگو با قضات و کارکنان شورا ،از نزدیک در جریان فرآیند رسیدگی در شورا قرار گرفت و با تعدادی از مراجعان به گفتگو پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق بر لزوم استفاده از ظرفیت شوراهای حل اختلاف در توسعه صلح و سازش تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت مردمی شوراها برای گسترش صلح و سازش نقش مهمی در کاهش ورودی پرونده به دادگستری ها دارد.

معاون اول قوه قضاییه کار شورای حل اختلاف را مقدس ارزیابی کرد و تصریح کرد: به رغم تلاش شبانه روزی همکاران در شورای حل اختلاف ، وضعیت استخدامی و حقوق دریافتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اول قوه قضاییه: چشم انداز وضعیت آینده کشور امیدوار کننده است

معاون اول قوه قضاییه: چشم انداز وضعیت آینده کشور امیدوار کننده است