مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-26سياسي

پایان سردرگمی ها با کتاب «صنعت ژئوتوریسم در قرن 21»


مولف کتاب «صنعت ژئوتوریسم در قرن 21» گفت: این کتاب با دعوت دقیق از افراد صاحب نظر گوناگون در سطح جهان با این نیت تالیف شد تا مسیر علم ژئوتوریسم از جریان اصلی خود منحرف نشود.

- ایسنا/خراسان رضوی مولف کتاب صنعت ژئوتوریسم در قرن 21 گفت: این کتاب با دعوت دقیق از افراد صاحب نظر گوناگون در سطح جهان با این نیت تالیف شد تا مسیر علم ژئوتوریسم از جریان اصلی خود منحرف نشود.

دکتر بهرام نکویی صدری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سعی شده است در این کتاب ژئوتوریسم سماوی به خوبی شرح داده شود و به همین دلیل فصلی از کتاب کاملا به این موضوع اختصاص داده شده است.

ژئوتوریسم سماوی برای اولین بار در این کتاب مورد واکاوی قرار گرفت و با دلایلی مستدل در بخش هایی از کتاب توضیح داده شد که رصد نجومی زیر مجموعه علم ژئوتوریسم است.

وی خاطرنشان کرد: در کتاب صنعت ژئوتوریسم در قرن 21 من به دلایلی که در ادامه به آن خواهم پرداخت دکتر توماس هوز را به عنوان پدر علم ژئوتوریسم معرفی کرده ام.

در سال 2002 فردی به نام جاناتان تورتولوت، سردبیر گردشگری مجله نشنال جئوگرافیک پس از تعریف علمی توماس هوز از علم ژئوتوریسم با مطرح کردن 13 اصل مفهم کلی گردشگری پایدار و برندینگ گردشگری پایدار در مقصدهای گوناگون را ژئوتوریسم نام گذاری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سردرگمی ها با کتاب «صنعت ژئوتوریسم در قرن 21»

پایان سردرگمی ها با کتاب «صنعت ژئوتوریسم در قرن 21»