مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:472022-01-26اجتماعي

سامانه بارشی امشب وارد استان اردبیل می شود


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: سامانه بارشی از امشب وارد استان اردبیل می شود که در پی آن تمرکز بارش ها تا ظهر روز جمعه برای مناطق شمالی و جنوبی استان پیش بینی می گردد.

- سیاوش محمدی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: تجزیه و تحلیل آخرین داده های هواشناسی نشان می دهد که از اواسط وقت امشب سامانه ناپایدار بارشی وارد استان می شود که این سامانه بارشی موجب بارش پراکنده برف و باران در نقاط مختلف استان خواهد شد.

وی با اشاره به اوج فعالیت این سامانه بارشی افزود: سامانه بارشی مذکور از قدرت چندانی برخوردار نیست و اوج فعالیت این سامانه از ظهر پنج شنبه تا صبح جمعه پیش بینی می شود.

سامانه بارشی سبب کولاک در جاده ها می شود مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: با این حال این سامانه تا روز شنبه در استان اردبیل ماندگار بوده و سبب بارش پراکنده برف و باران در مرکز و با شدت بیش تر در شمال و جنوب استان خواهد شد.

محمدی در رابطه با ایجاد کولاک برف در محورهای مواصلاتی ادامه داد: علاوه بر بارش ها، سامانه مذکور می تواند سبب وزش باد با شدت ملایم در برخی نقاط استان اردبیل شود که همین موضوع نیز کولاک حاصل از بارش های اخیر برف را در جاده ها و نقاط کوهستانی در پی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی امشب وارد استان اردبیل می شود

سامانه بارشی امشب وارد استان اردبیل می شود