مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:472022-01-26سياسي

عضویت 600 هزار نفر در سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از اصلاح کمیسیون ماده 100 شهرداری ها پس از 43 سال خبر داد و خواستار توانمندسازی بخش خصوصی در ساخت وسازهای مسکن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، احمد خرم رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور که به خراسان جنوبی سفر کرده است با اصحاب رسانه استان نشست خبری داشت.

وی از این سازمان بعنوان موسسه غیر دولتی و غیرانتفاعی و بزرگترین سمن کشور و قاره آسیا یاد کرد و افزود: قریب بر 600 هزار نفر مهندس در حوزه عمران و شهرسازی عضو این سازمان هستند.

عدم هماهنگی دستگاه های دولتی با سازمان نظام مهندسی عمران رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور  گفت: جلب مشارکت حرفه ای در اجرای طرح های  توسعه ای کشور، سازماندهی و ظارت بر ساخت و سازهای شهری، آموزش های مهارتی منطبق بر مسائل فنی و اجرایی به فارغ التحصیلان دانشگاهی از مهمترین اهداف سازمانی این موسسه است.

وی خاطرنشان کرد: ناهماهنگی دستگاههای دولتی، عدم وجود زیرساخت های قانونی و عدم حضور مجریان ذی صلاح در اجرای طرح های عمرانی از مهمترین چالش های پیش روی سازمان نظام مهندسی می باشد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور خواستار  هماهنگی وزارت و شهرسازی و  شهرداری ها با این نهاد غیر دولتی و غیر انتفاعی شد و گفت: رعایت مقررات ملی ساختمان در راستای ایجاد امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت 600 هزار نفر در سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

عضویت 600 هزار نفر در سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور