مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:472022-01-26سياسي

تصمیمات استانی باید با سند آمایش سرزمینی مطابقت داشته باشد


معاون آمایش سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که سند ملی آمایش سرزمینی و سندهای آمایش سرزمینی 31 استان تهیه و تایید شده است تاکید کرد که باید همه تصمیمات اتخاذ شده مطابق این سند باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس، سعید وکیلی در اولین جلسه شورای هماهنگی توسعه منطقه 5 آمایش کشور در شیراز، با بیان اینکه این سند در قالب سند ملی آمایش سرزمینی استان ها طبقه بندی شده است، گفت: استان های فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد به عنوان منطقه 5 کشور در نظر گرفته شده است.

معاون سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد که باید همه تصمیمات اتخاذ شده در زمینه سرمایه گذاری و توسعه استانی با سند آمایش سرزمینی مطابقت داشته باشد.

استاندار فارس نیز در این جلسه گفت: توجه به سند آمایش حرکات سینوسی در برنامه ریزی را کاهش داده و موجب شکل گیری اقدامات جهشی و افزایش هماهنگی و هم افزایی شده و تدوین و اجرای سند آمایش سرزمین موجب پیشگیری از کارهای بی نتیجه و کم نتیجه خواهد شد و اهداف بلند پروازانه و منطقی را ایجاد خواهد کرد.

محمدهادی ایمانیه با بیان اینکه تکیه بر سند آمایش سرزمین موجب حذف حرکات سینوسی در برنامه ریزی خواهد شد، گفت: این اقدام جهت گیری برنامه ریزان برای رسیدن به قله اهداف را تصحیح و تسریع خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات استانی باید با سند آمایش سرزمینی مطابقت داشته باشد

تصمیمات استانی باید با سند آمایش سرزمینی مطابقت داشته باشد