مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:422022-01-26سياسي

نهادهای نظارتی به موضوع عدم حفظ محرمانگی اطلاعات بیماران در نسخه الکترونیک ورود کنند


رییس هیأت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ گفت: نهادهای نظارتی و امنیتی به موضوع عدم حفظ محرمانگی اطلاعات بیماران در نسخه الکترونیک ورود کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید موید علویان در خصوص مشکلات اجرای نسخه الکترونیک در کشور گفت: امروز این موضوع به یک چالش مهم در حوزه سلامت بدل شده است و لازم است مواردی را در این خصوص متذکر شوم.

در ابتدای صحبت متذکر شوم که در قانون بودجه سال 1400 جز 6 بند کاف تبصره 17، سازمان های بیمه گر منع شده اند که خارج از طرح پرونده الکترونیک خدمات سلامت را خریداری کنند که در عمل این اتفاق نیافتاده است.

ما به قانون اشراف داریم و آنچه از سوی مدیران بیمه ها بیان می شود نه واقعیت دارد و نه منطبق بر قانون است.

علویان در ادامه گفت: آنچه امروز باید به آن توجه کنیم این است که سازمان های بیمه گر باید حافظ منافع مردم باشند ولی حالا با اجرای ناقص این برنامه نارضایتی بیماران و مردم و ارائه دهندگان خدمت افزایش پیدا کرده است و کیفیت خدمات و ویزیت ها هم کاهش پیدا کرده است و طبیعی است در این میان مردم بیشترین آسیب را می بینند.

با این شیوه پوشش خدمات در خیلی از جاها از بیمه خارج شده و بسیاری از آزمایشگاه ها و داروخانه ها به دلیل مشکلات متعدد از ارائه خدمات در قالب بیمه درواقع خودداری می کنند و وظیفه اصلی بیمه ها برای حفظ منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای نظارتی به موضوع عدم حفظ محرمانگی اطلاعات بیماران در نسخه الکترونیک ورود کنند

نهادهای نظارتی به موضوع عدم حفظ محرمانگی اطلاعات بیماران در نسخه الکترونیک ورود کنند