مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:422022-01-26اقتصادي

خبر خوش وزیر اقتصاد برای بورس چه بود؟


وزیر امور اقتصادی و دارایی در راستای وعده شب گذشته رییس جمهوری درباره اعلام راهکارهای برون رفت از مشکلات بورس توسط خاندوزی، جزییات مصوبات هیات دولت برای حمایت از بورس را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شب گذشته، ابراهیم رییسی، رییس جمهوری درباره وضعیت بورس و ضرر مردم در این بازار گفته بود که ما میراث دار دولت قبلی در این زمینه شدیم.

عده زیادی با تبلیغات وارد بورس شده بودند که سهامداران خرد بودند.

من تاکید کردم بورس نباید قلک تامین نیاز دولت شود.

راهکارهای برون رفت از وضعیت بورس مشخص شده است و مردم بدانند دغدغه آنها دغدغه ما هم هست و تا وقتی مردم احساس آرامش کنند، برای حل مشکلات اقدام می کنیم.

تیم اقتصادی دولت به نتایجی رسیده اند که فردا صبح وزیر اقتصاد راهکارهای برون رفت از مشکلات بورس را به مردم اعلام می کنند .

در این راستا، سیداحسان خاندوزی در گفت وگویی که با شبکه اطلاع رسانی بازار سرمایه داشته، اعلام کرد: در راستای اجرایی شدن مصوباتی که پیشتر توسط ستاد اقتصادی دولت در حمایت از صنایع بورسی اتخاذ شده بود، امروز دو اقدام صورت گرفت؛ اقدام نخست، مصوبه ای است که هیات دولت به عنوان اصلاحیه لایحه بودجه 1401 تصویب کرد و به طور رسمی به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد و دوم ابلاغیه ای است که از طرف معاون اول رییس جمهور به وزاری اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش وزیر اقتصاد برای بورس چه بود؟

خبر خوش وزیر اقتصاد برای بورس چه بود؟