مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-26اقتصادي

لایحه بودجه 4100 میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه تحویل شورا شد


مدیرکل بودجه و خزانه داری شهرداری کرمانشاه از تحویل لایحه بودجه 4100 میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه به شورای شهر خبر داد.

- لایحه بودجه 4100 میلیارد تومانی "شهرداری کرمانشاه" تحویل شورا شد ایسنا/کرمانشاه مدیرکل بودجه و خزانه داری شهرداری کرمانشاه از تحویل لایحه بودجه 4100 میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه به شورای شهر خبر داد.

علی جمور در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جزییات لایحه بودجه سال آینده شهرداری کرمانشاه، با اشاره به افزایش 38 درصدی آن نسبت به مصوب بودجه امسال شهرداری، گفت: لایحه بودجه سال آینده شهرداری کرمانشاه 4140 میلیارد تومان است که نسبت به مصوب بودجه امسال حدود 38 درصد رشد داشته است.

وی افزود: از بودجه 4140 میلیارد تومانی سال آینده شهرداری، 29 درصد آن به هزینه های جاری و 71 درصد آن به اجرای پروژه های عمرانی شهر اختصاص داده شده است.

جمور گفت: بر اساس قانون اعتبارات عمرانی می تواند حداقل 40 درصد بودجه باشد، اما برای تکمیل پروژه های عمرانی شهر تلاش کردیم این سهم را افزایش داده و به 71 درصد برسانیم.

مدیرکل بودجه و خزانه داری شهرداری کرمانشاه در ادامه در تشریح اعتبار لحاظ شده برای برخی پروژه های شاخص شهر کرمانشاه، گفت: از مهمترین این پروژه ها، قطار شهری کرمانشاه است که در لایحه بودجه سال آینده هزار میلیارد تومان بودجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه بودجه 4100 میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه تحویل شورا شد

لایحه بودجه 4100 میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه تحویل شورا شد