مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:322022-01-26سياسي

کاهش 62 درصدی مانده پرونده ها در سازمان قضایی نیروهای مسلح


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح از کاهش 62 درصدی مانده پرونده و 23 درصدی ورودی پرونده به این سازمان طی 5 سال گذشته خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان در دیدار با رییس قوه قضاییه با اشاره به اصل 172 قانون اساسی مبنی بر مسئولیت ها و کارکرد سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: جوان سازی کادر و استفاده از تجارب بلند پیشکسوتان، توجه به انتصابات درون سازمانی، کاهش آمار پرونده های قدیمی و معوقه، حبس زدایی و استفاده از ظرفیت های جایگزین حبس، کم کردن هزینه های جاری و اسراف زدایی، نوسازی و بهینه سازی تجهیزات موجود و تلاش برای الکترونیکی کردن کامل فرآیند رسیدگی به پرونده ها، از جمله اهداف و برنامه های در دستور کار سازمان قضایی نیروهای مسلح است.

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان از انجام 78 مورد بازدید و بازرسی دادیاران، دادستان ها، قضات محاکم و فرماندهان عالی نظامی و انتظامی از زندان ها و بازداشتگاه های سازمان قضایی نیروهای مسلح طی سال 1399 خبر داد.

وی با بیان اینکه ارتقا سطح اقدامات آموزشی از سوی سازمان قضایی نیروهای مسلح، کاهش ورودی پرونده به این سازمان و افزایش صیانت از نیروهای مسلح را به دنبال خواهد داشت، از کاهش 62 درصدی مانده پرونده و 23 درصدی ورودی پرونده به سازمان قضایی نیروهای مسلح طی 5 سال گذشته خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 62 درصدی مانده پرونده ها در سازمان قضایی نیروهای مسلح

کاهش 62 درصدی مانده پرونده ها در سازمان قضایی نیروهای مسلح