مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:222022-01-26بين الملل

سوییفت قطع شود، اروپا از انرژی روسیه محروم می شود


پس از طرح احتمال قطع دسترسی مسکو به «سوییفت»، سناتور روس درباره توقف صدور انرژی به اروپا هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، به اعتقاد نیکولای ژوراولف نائب رییس شورای فدراسیون روسیه، مسکو غیر از سوییفت گزینه های دیگری برای انتقال پول در اختیار دارد.

به دنبال تهدیدهای اخیر برخی مقام های عالی رتبه کشورهای غربی درباره قطع دسترسی روسیه به سامانه بین بانکی سوییفت به دلیل تنش ها بر سر اوکراین، یک قانونگذار ارشد روسیه به اروپایی ها درباره تبعات این اقدام ضد روسی هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری روسی تاس ، نیکولای ژوراولف سناتور ارشد این کشور هشدار داد که در صورت قطع دسترسی روسیه به سامانه بین بانکی سوییفت، کشورهای اروپایی وارد کننده محصولات روسیه شامل نفت و گاز، از این منابع انرژی محروم خواهند شد.

به دنبال تنش های اخیر غرب به ویژه آمریکا و انگلیس با روسیه بر سر ادعای تارک مسکو برای حمله به اوکراین ، یک بار دیگر برخی گمانه زنی ها در کشورهای اروپایی حامی آمریکا درباره قطع دسترسی روسیه به شبکه بین بانکی سوییفت مطرح شده است.

آمریکا، انگلیس و برخی دیگر از متحدانش روسیه را به تدارک برای حمله به اوکراین متهم و همزمان به مسکو درباره تبعات شدید اقتصادی این حمله تهدید کرده اند اما مقام های ارشد روسیه بارها ضمن رد این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوییفت قطع شود، اروپا از انرژی روسیه محروم می شود

سوییفت قطع شود، اروپا از انرژی روسیه محروم می شود