مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:222022-01-26اقتصادي

بیش از 2 هزار محله در قالب طرح بازآفرینی شهری احیا می شود


183 هزار هکتار و احیای بیش از 2 هزار محله در قالب طرح باز آفرینی شهری در دستور کار قرار گرفته است.

- ، محمد آیینی ظهر چهارشنبه در حاشیه آغاز عملیات احداث پروژه 74 واحدی احیای بافت های فرسوده استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار مستندی که ستاد ملی بازآفرینی شهری و شرکت بازآفرینی شهری از مجموع محلات هدف باز آفرینی شامل بافت های فرسوده و سکونت گاه های غیر رسمی و بافت های تاریخی می شود و همه موارد یاد شده را به عنوان محلات کمتر برخوردار می دانیم و به دلیل کم توجهی سطح برخورداری کمتری دارد.

وی با اشاره به ضرورت جبران این سطح از برخورداری، بیان کرد: بر این اساس طبق سند ملی بازآفرینی باید به متوسط خدمات شهر برسند.

مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران تصریح کرد: در مجموع 183 هزار هکتار و احیای بیش از 2 هزار محله در قالب طرح باز آفرینی شهری در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل حجم وسیعی که محلات دارند و خانواده های بسیاری که در این محلات زندگی می کنند، مجموعه دولت و دستگاه های حاکمیت از سه قوه بنا دارند این زمینه را هموار کنند تا این کار توسط مردم انجام شود.

آیینی با اشاره به اینکه به دلیل وسعت بافت های فرسوده کار از توان دولت و شهرداری ها به تنهایی بر نمی آید، گفت: براین اساس باید تمام دستگاه ها این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2 هزار محله در قالب طرح بازآفرینی شهری احیا می شود

بیش از 2 هزار محله در قالب طرح بازآفرینی شهری احیا می شود