مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:222022-01-26سياسي

صالحی: هیچ راهکار عملی برای جنگ فرهنگی نداریم


نماینده مردم مبارکه در مجلس ضمن انتقاد از وضعیت فرهنگی کشور، مدعی دخالت افرادی در نحوه اختصاص بودجه فرهنگی شد و گفت که هیچ راهکار جدی و عملی برای جنگ فرهنگی نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروین صالحی مبارکه در جلسه علنی صبح امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: بخش تعزیرات جهت سلامت و پویایی بازار چهار وظیفه کنترل، نظارت، تشخیص جرم و صدور حکم تشکیل شده است اما متأسفانه در دهه های اخیر سه وظیفه کنترل، نظارت و تشخیص جرم از تعزیرات سلب و به اتاق بازرگانی سپرده شده است و در محدود کردن وظایف نظارت حاکمیت و بازار ضعیف شده است و تبعات بسیار ناخوشایندی را در عرصه بازار ایجاد کرده است؛ بی شک بازنگری سریع در این عرصه برای کنترل گرانی افسار گسیخته نقش موثری خواهد داشت.

هیچ راهکاری عملی برای جنگ فرهنگی نداریم نماینده مردم مبارکه در مجلس از وضعیت فرهنگی کشور انتقاد کرد و گفت: فرهنگ موضوع مغفول مانده جامعه امروز است.

سال ها است از واژه فرهنگ برای تبلیغات مسئولان استفاده می شود اما در عمل تا به امروز چیزی ندیده ایم.

نفوذ و تفکر غربی در مسئله فرهنگ و هنر را جدی بگیریم زمانی که به بودجه فرهنگی نگاه می کنیم به راحتی دست هایی را در دولت های مختلف می بینیم که اجازه نمی دهند فرهنگ و هنر اصیل ایرانی قوت بگیرد امروز برای جنگ فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: هیچ راهکار عملی برای جنگ فرهنگی نداریم

صالحی: هیچ راهکار عملی برای جنگ فرهنگی نداریم