مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:122022-01-26سياسي

شرایط احیای بافت های فرسوده کرج در سال آتی فراهم می شود


نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اهمیت احیای بافت فرسوده، گفت: به منظور تحقق این مهم، مدیریت شهری کرج اعطای تسهیلات ویژه صدور پروانه در بافت فرسوده را در دستور کار خود قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا رحیمی در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه نگاه مدیریت شهری در احیای بافت های فرسوده شهر کرج نگاه ویژه ای است، بر همین اساس اقداماتی را جهت ترغیب ساکنان بافت های فرسوده و سرمایه گذاران در برنامه های سال آینده خود پیش بینی کرده است.

دبیر کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر در تشریح تسهیلات در نظر گرفته شده برای صدور پروانه در بافت فرسوده به صدور پروانه ساختمانی در املاک بافت فرسوده با 60 درصد تخفیف اشاره کرد.

نماینده مردم در ششمین دوره شورای شهر همچنین ازتصویب تخفیف تا 90 درصدی برای تجمیع در بافت های فرسوده به عنوان دیگر تسهیلات در نظر گرفته شده جهت صدور پروانه در بافت فرسوده یاد کرد و افزود: در این مورد، به ازای هر قطعه تجمیع 10 درصد تخفیف مازاد در نظر گرفته می شود.

تصویب اعمال 20 درصد تخفیف به قیمت های منطقه بندی و 50 درصد تخفیف به احداث پارکینگ از دیگر مزایایی است که شورای اسلامی شهر کرج برای ساکنان بافت های فرسوده جهت احیای این بافت ها مصوب نمود و نایب رییس شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط احیای بافت های فرسوده کرج در سال آتی فراهم می شود

شرایط احیای بافت های فرسوده کرج در سال آتی فراهم می شود