مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:472022-01-26اقتصادي

افزایش 300 نفری اشتغالزایی با توسعه تولید در کارخانه کاشی زرقان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در آیین افتتاح دو خط تولید کارخانه کاشی و سرامیک زرقان گفت: با افزایش این 2 خط تولید اشتغالزایی در این کارخانه از 400 نفر به 700 نفر افزایش پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیین افتتاح دو خط تولید کارخانه کاشی و سرامیک در شهرستان زرقان با حضور استاندار فارس و هیات همراه، امام جمعه، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، فرماندار زرقان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

حمیدرضا ایزدی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در آیین افتتاح دو خط تولید کارخانه کاشی و سرامیک، مطرح کرد: با تایید و پیگیری 19 فقره ثبت سفارش توسط متقاضی باعث شد تا این واحد تولیدی به بازسازی، نوسازی و همچنین افزایش خطوط تولیدی خود اقدام کند.

وی افزایش دو خط تولید به ظرفیت فعلی تولید در این کارخانه را یک اقدام جهادی و قابل ستایش دانست و در این زمینه گفت: افتتاح طرح توسعه شرکت کاشی و سرامیک حافظ با افزایش دو خط تولید به ظرفیت 2 میلیون مترمربع و سرمایه گذاری حدود هفت هزار میلیارد ریال میزان اشتغالزایی در این کارخانه از 400 نفر به 700 نفر افزایش پیدا کرده است.

رییس سازمان صمت فارس برخی از تولیدات کارخانه کاشی و سرامیک حافظ در زرقان را منحصر به فرد دانست و گفت: به دلیل استفاده از تجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 300 نفری اشتغالزایی با توسعه تولید در کارخانه کاشی زرقان

افزایش 300 نفری اشتغالزایی با توسعه تولید در کارخانه کاشی زرقان