مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:372022-01-26اجتماعي

سامانه های متناوب بارشی استان بوشهر را تحت تاثیر قرار می دهند


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: یک سامانه بارشی از امروز در استان بوشهر فعال می شود و سامانه دیگری روز دوشنبه وارد استان خواهد شد.

- اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد از امروز فعالیت متناوب سامانه بارشی در استان بوشهر شروع می شود و تا روز یکشنبه آینده ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در برخی از ساعات ضمن افزایش قابل ملاحظه سرعت وزش باد، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق و وزش تند باد لحظه ای و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ در سطح استان مورد انتظار است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: ضمن اینکه در روز دوشنبه با نفوذ تدریجی موج دیگری از سیستم بارشی و با تقویت آن در روز سه شنبه، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق عمدتاً در نواحی جنوبی و بخش هایی از مرکز استان پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد، در برخی ساعات بارش باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق خواهد بود.

مساعدی افزود: جهت وزش باد جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت 14 تا 42 گاهی بیش از 50 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا 90 تا 180 گاهی 210 سانتیمتر خواهد بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه های متناوب بارشی استان بوشهر را تحت تاثیر قرار می دهند

سامانه های متناوب بارشی استان بوشهر را تحت تاثیر قرار می دهند