مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:372022-01-26اجتماعي

حضور دانش آموزان در مدارس دلبخواهی نیست


مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه دانش آموزان را ملزم به حضور در مدارس بر اساس برنامه ریزی شورای مدرسه دانست و گفت: حضور دانش آموزان در مدارس دلبخواهی نیست.

- مجید یزدان پناه در گفت و گو با ایسنا، در خصوص حضوری شدن آموزش ها در مدارس، اظهار کرد: در حال حاضر دانش آموزان ملزم به حضور در کلاس های درس هستند، مگر اینکه در آینده ستاد ملی کرونا براساس شرایط کرونایی کشور تصمیم جدیدی بگیرد.

یزدان پناه ادامه داد: هم اکنون در مدارسی که امکان حضور تمامی دانش آموزان با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و شیوه نامه های بهداشتی وجود داشته باشد، کلاس درس با حضور کلیه دانش آموزان برقرار می شود و در مدارسی هم که امکان رعایت پروتکل های بهداشتی به واسطه تعداد بالای دانش آموزان وجود ندارد، کلاس ها به صورت شیفت بندی شده و با تلفیقی از آموزش حضوری و مجازی تشکیل می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: در صورت غیبت غیرموجه دانش آموزان در کلاس های درس مدیران مدارس این حق را دارند که همچون دیگر ایام معمول سال دلیل غیبت ها را از خانواده ها جویا شوند.

یزدان پناه در ادامه با تاکید بر اینکه سلامت دانش آموزان خط قرمز دستگاه تعلیم و تربیت است، تصریح کرد: خانواده ها اطمینان خاطر داشته باشند که اگر به واسطه حضور دانش آموزان در مدارس خطری سلامت آنها را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانش آموزان در مدارس دلبخواهی نیست

حضور دانش آموزان در مدارس دلبخواهی نیست