مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:272022-01-26سياسي

تظاهرات سراسری علیه کشتار مردم مظلوم یمن پس از اقامه نماز جمعه


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اصلاعیه ای از مردم خواست تا خشم و نفرت خود را از کشتار مردم مظلوم یمن، پس از برگزاری نماز جمعه این هفته به نمایش بگذارند.

- ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای ضمن محکومیت شدید اقدامات غیر انسانی و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم یمن توسط ائتلاف عبری عربی، از مردم ایران دعوت کرد تا بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته (8 بهمن) با انجام تظاهرات در تمامی مصلی های های سراسر کشور (تمامی مراکز استان ها، شهرستان ها و شهرها) ضمن اعلام همدردی با مردم قهرمان یمن، خشم و نفرت و انزجار خود را علیه جبهخ عبری عربی و رژیم سعودی و آمریکای مستکبر و صهیونیست کودک کش اعلام کنند.

متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است: اخبار تأسف بار حملات وحشیانه به مردم مظلوم یمن با حمایت دولت مستکبر آمریکا که به شهادت و مجروح شدن بسیاری از مسلمانان این کشور منجر شده، اندوه فراوانی در میان مردم کشورهای اسلامی و همه انسان های آزاده عالم پدید آورد.

در این میان دخالت مستقیم برخی کشورهای عربی در سرکوب شیعیان یمن و سکوت مرگبار سازمان همکاری های اسلامی و مجامع بین المللی به اصطلاح حقوق بشری در قبال این جنایات هولناک، تأمل برانگیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات سراسری علیه کشتار مردم مظلوم یمن پس از اقامه نماز جمعه

تظاهرات سراسری علیه کشتار مردم مظلوم یمن پس از اقامه نماز جمعه