مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:272022-01-26اقتصادي

کردستانی ها منتظر خبرهای خوش در حوزه تأمین منابع آبی باشند


با نگاه ویژه وزارت نیرو، شاهد تحولات بزرگی در سهمیه تخصیص منابع آب و تأمین مالی برای اتمام پروژه های آبرسانی در استان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر بوده است و خرسندیم که همچنین مجموعه های تخصصی در استان مشغول به فعالیت هستند.

آریانژاد در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در حال حاضر 18 سد در کردستان وجود دارد که از این تعداد مدیریت 12 سد در اختیار استان و بهره برداری مابقی سدها در اختیار استان های همجوار از جمله آذربایجان غربی و کرمانشاه است.

وی افزود: تیمی که در وزارت نیرو مستقر شده است یک تیم جهادی است و بیشتر در راستای اهداف مردم قرار گرفته اند و مدیرانی میدانی هستند.

مدیر عامل آب منطقه ای استان کردستان تصریح کرد: خوشبختانه با حمایت های استاندار کردستان نیز شاهد تحولات عظیمی در حوزه تأمین آب شرب و حق آبه کردستانی ها هستیم و در آینده نزدیک شاهد به ثمر نشستن این اقدامات خواهیم بود.

آریانژاد افزود: حدود هشت هزار میلیارد تومان اعتبار در جریان سفر وزیر نیرو برای استان مصوب شده که یک روز پس از مراجعت وزیر مکاتبات برای دریافت این منابع آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه تخصیص منابع مالی و آبی شعار اصلی وزیر نیرو بوده و خوشبختانه این مهم برای استان کردستان در حال تحقق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستانی ها منتظر خبرهای خوش در حوزه تأمین منابع آبی باشند

کردستانی ها منتظر خبرهای خوش در حوزه تأمین منابع آبی باشند