مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:272022-01-26سياسي

استفاده از جوانان در پست های مدیریتی در اولویت است


اصفهان_معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: به کارگیری جوانان در پست های مدیریتی در اولویت ستاد ساماندهی جوانان اصفهان قرار گرفت که مشخص شود هر سازمان جوانگرایی را چگونه اجرایی می کند.

- اصفهان_معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان گفت: به کارگیری جوانان در پست های مدیریتی در اولویت ستاد ساماندهی جوانان اصفهان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا جان نثاری پیش از ظهر چهارشنبه در پنجاهمین جلسه ستاد ساماندهی جوانان اظهار داشت: باید در ابتدا خروجی جلسات گذشته به صورت دقیق و کمیتی مطرح شود تا از تکرار مکررات جلوگیری و ادامه مسیر مشخص شود.

وی افزود: البته از تمام زحمات کشیده شده تاکنون احترام می گذاریم و قصد نداریم که آنها را نادیده بگیریم اما باید تغییراتی در سیاست های حوزه های مختلف از جمله این جلسات قرار دهیم.

جوانان در اولویت دل مشغولی های رهبر انقلاب معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: باید سعی شود که ستاد ساماندهی امور جوانان و چنین جلساتی فرمایشی و تشریفاتی برگزار نشود و براساس تضارب آرا شکل بگیرد و نظرات صحیح و دقیق از طریق آن استخراج شود.

وی ادامه داد: موضوع جوانان به قدری واقعی است که بیشترین دل مشغولی های رهبر را تشکیل می دهد و باید اولویت های رهبر را در دستور کارها قرار دهیم و عزم جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از جوانان در پست های مدیریتی در اولویت است

استفاده از جوانان در پست های مدیریتی در اولویت است