مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:222022-01-26اجتماعي

پنجمین مدرسه هیأتی ها در جنوب کرمان افتتاح شد+عکس و فیلم


گروه جهادی هیأت نورالرضا (ع) که در روستاهای جنوب استان کرمان مشغول کارهای جهادی و خدمت رسانی است، پنجمین مدرسه را نیز در این منطقه افتتاح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، گروه جهادی هیأت نورالرضا (ع) در روستاهای جنوب استان کرمان مشغول کارهای جهادی و خدمت رسانی در راستای بازسازی منازل و مدارس کپری این مناطق است.

این گروه از سال 92  منطقه محرومی در 80 کیلومتری شهرستان جیرفت در استان کرمان به نام اسماعیلی را شناسایی کرد که مردم این مناطق فوق العاده محروم و 60 درصد آنها کپرنشین هستند.

در طول سال گروه جهادی این هیأت که متشکل از 80 نفر بچه هیأتی ها هستند، طی دو بازه زمانی 15 روزه در تابستان و ایام منتهی به عید نوروز در این منطقه حاضر می شویم و در روستاهای مختلف این منطقه به اجرای برنامه های عمرانی و فرهنگی می پردازیم.

ساخت 43 خانه برای کپرنشین ها محمود مدینه نگاه گروه جهادی هیأت نورالرضا (ع) در گفت وگو با فارس با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده این گروه جهادی گفت: الحمدلله تاکنون 43 خانه برای خانواده های کپرنشین این روستا ساخته شده است، 4 مدرسه و 2 مسجد نیز تاکنون بازسازی شده است.

وی با بیان اینکه تابستان امسال روند احداث مدرسه ای 4 کلاس را برای دانش آموزان این منطقه آغاز کردیم گفت: دانش آموزان یکی از این روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین مدرسه هیأتی ها در جنوب کرمان افتتاح شد+عکس و فیلم

پنجمین مدرسه هیأتی ها در جنوب کرمان افتتاح شد+عکس و فیلم