مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:222022-01-26سياسي

دعوت از نهادهای دانشگاهی برای همکاری با دبیرخانه مسابقات ملی مناظره دانشجویان


یکی از بهترین و فاخرترین کارهای جهاد دانشگاهی و سازمان دانشجویان، مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران است و بر خود می بالیم که این کار مهم در جهاد دانشگاهی شروع شده و هم اکنون به خانه دهم رسیده است.

- معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: یکی از بهترین و فاخرترین کارهای جهاد دانشگاهی و سازمان دانشجویان، مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران است و بر خود می بالیم که این کار مهم در جهاد دانشگاهی شروع شده و هم اکنون به خانه دهم رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمال رحیمیان در افتتاحیه مرحله منطقه ای دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران، با اشاره به روند این مسابقات گفت: هدف اصلی برگزاری این برنامه ارزشمند، این است که گفت وگو و مناظره و تعاطی افکار را در یک فضای سالم اخلاقی، استدلالی و استنباطی از جامعه دانشجویی و دانشگاهی خودمان آغاز کنیم تا روزی که این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

وی با تاکید بر اینکه هم دولتمردان و حکمرانان ما و هم مردم عادی ما باید به این فرهنگ تن بدهند و فرهنگ گفت وگو و تعامل، همفکری، شنیدن و تحمل حرف مخالف را بپذیرند، افزود: مطمئنا رشد هر جامعه در گرو گفت وگو، همفکری و فعالیت هایی از این نوع است که سازمان دانشجویان آن را آغاز کرده و نسیم آن دانشگاه ها را فراگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از نهادهای دانشگاهی برای همکاری با دبیرخانه مسابقات ملی مناظره دانشجویان

دعوت از نهادهای دانشگاهی برای همکاری با دبیرخانه مسابقات ملی مناظره دانشجویان