مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:172022-01-26اقتصادي

وعده نقد؛ وعده نسیه در کهگیلویه و بویراحمد!/وقتی آقای مسئول به راحتی قول می دهد؟


وعده نقد و نسیه در کهگیلویه و بویراحمد برای خود حکایتی دارد که در خصوص آب کشاورزی و آب آشامیدنی مورد نیاز مردم صدق می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، در این سال ها بسیار از زبان مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد شنیده ایم که با ساخت فلان سد چند هزار هکتار از اراضی فلان منطقه آبیاری می شود و یا با راه اندازی فلان پمپاژ چند صد هکتار مشروب خواهد شد و اشتغال و تولید ایجاد می کند که از این گزارش ها و اظهارات از سوی مسئولان و دستگاه ها در استان بیشمار داشته ایم.

برای نمونه در همین چند وقت اخیر رییس یک اداره چنین گفت که با اجرای پروژه آبرسانی دهدشت غربی 5 هزار هکتار اراضی به زیر کشت خواهد رفت که گوش همه از این وعده ها پر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس بیش از هر چیز در دوره کنونی رفع مشکلات آب آشامیدنی مردم ضرورت دارد که تاکنون مسئولان در خصوص آن اظهار نظر آنچنانی نکرده اند چرا که می دانند وعده آب کشاورزی نسیه و قول آب آشامیدنی باید نقد باشد و نمی توان آن ها را از این سال به آن سال چشم انتظار گذاشت و مردم هر گونه وعده نسیه در خصوص آب آشامیدنی را بر نخواهند تافت.

به عبارتی حرف زدن در مورد تأمین آب کشاورزی بسیار آسان است که در سالهای اخیر در کلام مسئولان به راحتی عنوان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده نقد؛ وعده نسیه در کهگیلویه و بویراحمد!/وقتی آقای مسئول به راحتی قول می دهد؟

وعده نقد؛ وعده نسیه در کهگیلویه و بویراحمد!/وقتی آقای مسئول به راحتی قول می دهد؟