مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:172022-01-26اقتصادي

6 طرح آبخیزداری در استان اصفهان به بهره برداری می رسد


مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: 6 طرح آبخیزداری و پخش سیلاب در استان اصفهان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد.

- اظهار داشت: 6 طرح آبخیزداری شامل بندهای سنگی ملاتی و پخش سیلاب در شهرستان های سمیرم، لنجان، خوروبیابانک، خوانسار، گلپایگان و اردستان همزمان با دهه فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می شود.

او با بیان اینکه مدت زمان عملیات احداث این 6 طرح آبخیزداری یک سال بود، افزود: بند سنگ و سیمان در حوضه آبخیز تنگاب سمیرم چهار میلیون و 600 هزار مترمکعب و سازه کنترل سیلاب سنگی ملاتی در حوضه چم آسمان 6 میلیون مترمکعب ظرفیت دارند و گنجایش سایر بندها نیز یک میلیون و 500 هزار تا سه میلیون مترمکعب است.

مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان همچنین به اتمام عملیات اجرایی و بهره برداری 25 طرح دیگر شامل نهال کاری، توسعه جنگل و بذرپاشی همزمان با دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: طرح توسعه جنگل در کاشان، نایین، شاهین شهر و سمیرم و نیز غنی سازی جنگل های زاگرسی در فریدونشهر هم اکنون در حال اجرا است.

قاسمی رامشه اضافه کرد: بالغ بر 6 میلیارد و 803 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و کمک های خیران برای اجرای این 31 پروژه در یک سال گذشته هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 طرح آبخیزداری در استان اصفهان به بهره برداری می رسد

6 طرح آبخیزداری در استان اصفهان به بهره برداری می رسد