مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:122022-01-26سياسي

جهادگران میدان داران اصلی خدمت به مردم هستند


جانشین سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: جهادگران میدان داران اصلی خدمت به مردم هستند که در حوادث مختلف جهادگونه پای کار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران سردار مثنوی،جانشین سپاه فتح استان در نشست سالانه مجمع گروه های جهادی بسیج استان که درسالن اجتماعات تالار فرهنگیان گچساران برگزار شد.

اظهار کرد:تجمع امروز جهادگران فرصتی است که از زحمات شما تشکر وقدردانی کنیم.

  وی بیان کرد: جهادگران میدان داران اصلی خدمت به مردم هستند و در حوادث مختلف نیز جهادگونه پای کار آمدند   گرچه این حرکت ها وفعالیت جزو لاینفک زندگی جهادگران و خیلی قابل تحسین است.

  جانشین سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد:چیزی که از اسلام و مکتب اهل بیت درک کردیم اینکه جهاد تنها مربوط به یک فضای انحصاری نیست و درتمامی عرصه ها حتی تهذیب نفس ، اخلاق و در دفاع از ناموس و جان مردم و درهرجایی که بشر فعالیت و حضور دارد، جهاد معنا پیدا می کند   سردار مثنوی عنوان کرد: جهاداصغر و جهاداکبر یکی از بارزترین تقسیم بندی هاست و روایت ها دراین خصوص نیز داریم که جهاداکبر مقدمه جهاد اصغر است و درجهاد اکبر باید با نفس مقابله کرد و کسی که می خواهد میدان دار جهاد اصغر باشد باید وارد میدان جهاداکبر شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران میدان داران اصلی خدمت به مردم هستند

جهادگران میدان داران اصلی خدمت به مردم هستند