مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:122022-01-26دانش

امروز چهارشنبه، آخرین مهلت ثبت نام جاماندگان ارشد/ تاثیر 20 درصدی معدل در آزمون


همچنین به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام در آزمون نشده اند، ترتیبی اتخاذ شده که در بازه زمانی فوق بتوانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

- همچنین به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام در آزمون نشده اند، ترتیبی اتخاذ شده که در بازه زمانی فوق بتوانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

جاماندگان از ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تا ساعت 24 امروز چهارشنبه ششم بهمن می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اطلاعات متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هفتمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور که در زمان مقرر (از تاریخ 16 تا 27 آذر) در این آزمون ثبت نام نموده اند تا ساعت 24 امروز ششم بهمن به منظور مشاهده و ویرایش بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.

sanjesh.

org در دسترس داوطلبان قرار دارد.

متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات مربوط به آن مندرج دراطلاعیه مورخ 23 آذر که از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس است، نسبت به مشاهده و کنترل اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز چهارشنبه، آخرین مهلت ثبت نام جاماندگان ارشد/ تاثیر 20 درصدی معدل در آزمون

امروز چهارشنبه، آخرین مهلت ثبت نام جاماندگان ارشد/ تاثیر 20 درصدی معدل در آزمون