مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:022022-01-26اجتماعي

کودکان سایبری در مرکزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک احسان آنقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین مرحله پویش کودکان سایبری 25 دی ماه امسال تا 30 دی ماه همزمان با سراسر کشور با هدف ارتقای سطح دانش کودکان و خانواده ها در استان مرکزی اجرا شد.

وی با اشاره به این نکته که گوشی های هوشمند و تبلت ها از در دسترس ترین خطرات برای کودکان به شمار می روند افزود: کارشناسان پلیس فتا استان همگام با سایر استان های کشور سعی بر انتشار حداکثری محتوای آموزش و پیشگیرانه در حین برگزاری پویش کودکان سایبری داشتند و با اطلاع رسانی گسترده همت خود را در راستای هرچه بهتر این پویش به کار بستند.

آنقی ضمن تأکید بر اینکه اجرای موفق دومین پویش کودکان سایبری بدون همکاری مردم، فعالان فضای مجازی و مسئولین استانی امکان پذیر نبود، بیان کرد: تلاش های صورت گرفته در زمینه فضاسازی محیطی شهرهای سطح استان، اطلاع رسانی در رسانه های متنی و دیداری و شنیداری و همچنین همکاری حداکثری در نشر محتواهای مرتبط با این پویش در سطح رسانه های نوین استانی در فضای مجازی قابل ستایش است.

وی اصلی ترین هدف در اجرای این پویش را آگاهی بخشی و حذف شکاف دیجیتال ایجاد شده بین کودکان و والدین دانسته و گفت: شناسایی ‏خطرات برای کودکان در فضای مجازی و بهبود روند آگاهی از خطرات و همچنین توسعه رسانه های ‏پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان سایبری در مرکزی

کودکان سایبری در مرکزی