مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-26سياسي

با همسر خود «صمیمی» باشید


یک مشاور با تاکید بر اهمیت «صمیمیت» در روابط زوجین به منظور پایداری زندگی مشترک، گفت: اگرچه افراد می توانند پس از ازدواج حریم شخصی خود را حفظ کرده و به فعالیت های شخصی خود بپردازند اما در عین حال نباید از ضرورت صمیمیت بین زن و شوهر غافل شوند چراکه دوری .

- یک مشاور با تاکید بر اهمیت صمیمیت در روابط زوجین به منظور پایداری زندگی مشترک، گفت: اگرچه افراد می توانند پس از ازدواج حریم شخصی خود را حفظ کرده و به فعالیت های شخصی خود بپردازند اما در عین حال نباید از ضرورت صمیمیت بین زن و شوهر غافل شوند چراکه دوری از صمیمیت بر کیفیت روابط زوجین اثر می گذارد.

مریم فولادی در گفت وگو با ایسنا، صمیمیت را از جمله ابعاد بسیار مهم برای نزدیکی زوجین به یکدیگر عنوان و اظهار کرد: دوری از این صمیمت می تواند بر کیفیت روابط زوجین اثر بسیار زیادی بگذارد.

دراین میان اگرچه ممکن است بعضا خانواده ها به اشتباه به فرزندان خود توصیه کنند نیازی به بیان تمام مسائل با همسر و صمیمیت بیش از حد با او نیست اما در حقیقت عدم صمیمت منجر به ایجاد فاصله میان زوجین می شود.

وی با بیان اینکه روابط زوجین مستلزم صمیمت، تعهد، عشق و دلدادگی است، با بر شمردن صمیمت عاطفی، روانشناختی، عقلانی، جسمی، جنسی، معنوی، زیبا شناختی، اجتماعی و تفریحی و زمانی به عنوان اقسام صمیمیت درب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با همسر خود «صمیمی» باشید

با همسر خود «صمیمی» باشید