مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:472022-01-26اجتماعي

مدارس در خصوص شیوه برگزاری کلاس های درس تصمیم گیری می کنند


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: آموزش حضوری برای پایه های اول، دهم دوازدهم ضروری است.

تصمیم گیری در خصوص حضور سایر دانش آموزاندر کلاس برای مدارس مختلف متفاوت است و بر اساس جمعیت و مساحت هر کلاس در مدرسه اعلام می شود.

- مهریار کرمی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با تاکید بر اینکه اولویت اصلی فرآیندآموزش و پرورش،  سلامت دانش آموزان است، افزود: برنامه ریزی های آموزش و پرورش بر اساس حفظ سلامت دانش آموزان و تصمیمات ستاد ملی کرونا شکل می گیردکه در حال حاضر شرایط بازگشایی را با رعایت پروتکل های بهداشتی میسر کرده است.

وی با بیان اینکه تجربه نشان داد که آموزش حضوری برای دانش آموزان موثرتر است، یادآور شد: فرآیند بازگشایی مدارس در حال حاضر به صورت  شرایط قبل از شروع سال تحصیلی است و مدارس موظفند بر اساس جمعیت دانش آموزی و فضای موجود نحوه آموزش را ساماندهی کنند.

این مسؤول  در خصوص چندگانگی وضعیت حضوری در مدارس  مختلف، گفت: مدیر هر مدرسه در خصوص نحوه  حضور دانش آموزان در مدرسه  تصمیم گیرنده است؛ چرا که برای حضور دانش آموزان  با توجه به شرایط هر مدرسه باید تصمیم گیری شود و آموزش،و پرورش نمی تواند در این خصوص نسخه واحدی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس در خصوص شیوه برگزاری کلاس های درس تصمیم گیری می کنند

مدارس در خصوص شیوه برگزاری کلاس های درس تصمیم گیری می کنند