مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:372022-01-26سياسي

تشریح سفر والی استان وان ترکیه به شهرستان خوی


والی وان ترکیه طی روزهای گذشته در صدر هیئتی به شهر خوی در شمال آذربایجان غربی سفر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، والی وان ترکیه در صدر هیئتی  و به همراه سرکنسول ایران در ارزروم ترکیه به شهر خوی در شمال آذربایجان غربی سفر کرد.

این دیدار با هدف افزایش تعاملات بین شهرهای خوی و وان ، تبادل تجربیات، تسریع در روند عقد تفاهم نامه خواهرخواندگی خوی و وان، تشکیل جلسات مشترک شهرداری های خوی و وان بصورت تخصصی، برگزاری همایش ویژه شمس در وان از سوی مدیریت شهری خوی، مبارزه با قاچاق انسان و سایر انجام شد.

خبرنگار خبرگزاری فارس در ارومیه، برای پیگیری نتایج این سفر گفت وگویی با فرماندار خوی و رییس شورای اسلامی شهر خوی داشت که مشروح آن را در ذیل می خوانید.

سجاد چهره آرا  با اشاره به اهمیت رونق مرز رازی خوی اظهار داشت: مرزها مهمترین عنصر اقتصادی و پویایی منطقه هستند و مرز رازی با ویژگی های منحصر به فرد خود طبیعتا باید رونق بخش اقتصادی بوده و تأثیر آن بر سر سفره های مردم خوی ملموس باشد.

رییس شورای اسلامی شهر خوی با اشاره به سفر اخیر والی وان به خوی تصریح کرد: این ارتباط دوسویه و مستمرخواهد توانست در عقد تفاهم نامه خواهرخواندگی شهرداری های خوی و وان تأثیر گذار بوده و  ارتباطات و تعاملات حوزه های تخصصی مدیریت شهرداری را نیز در پی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح سفر والی استان وان ترکیه به شهرستان خوی

تشریح سفر والی استان وان ترکیه به شهرستان خوی