مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:372022-01-26سياسي

تکمیل بخشی از پروژه قطار حومه ای پیشوا-تهران200میلیارد هزینه دارد


مدیر طرح پروژه راه آهن با اشاره به وجود معارضات و کمبود منابع مالی در تاخیر اجرای پروژه قطار حومه ای پیشوا- تهران گفت: تکمیل بخشی از پروژه 200 میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.

- محمدرضا علیپور در خصوص موارد مطروحه در جلسه با حسین نوش آبادی، نماینده مردم شهرستان های ورامین، ییشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در خصوص پروژه قطار حومه ای پیشوا به تهران اظهار داشت: در این جلسه درباره علت طولانی شدن پروژه و چگونگی انجام آن مواردی مطرح شد.

علیپور با اشاره به اینکه قبلاً یکی از شرکت ها قراردادی را برای این پروژه داشته است گفت: 2 شرکت دیگر هم در این خصوص فعال بودند که بخشی از کار را انجام دهند و برای بخش تکمیلی قرارداد دیگری در سال 98 برای اتمام تقاطع ها، ایستگاه ها و خط منعقد شده بود.

وی با بیان اینکه هم اکنون خط 3 تهران به پیشوا تقریباً آماده است افزود: در حال حاضر به دلیل تقاطع های غیر همسطح محمد آباد و قلعه سین پیشوا و داوود آباد و محمد آباد قرچک که بلاتکلیف هستند مشکل داریم البته خاک برداری ها در این نقاط تا ابتدای خط انجام شده اما راه حل این است که در فاز اول، خط 3 را گرم کنیم و قطار حومه ای تهران به پیش وا را داشته باشیم.

مدیر طرح پروژه راه آهن علت طولانی شدن پروژه قطار حومه ای تهران به پیشوا را معارضات گاز و آب و برق دانست و عنوان داشت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل بخشی از پروژه قطار حومه ای پیشوا-تهران200میلیارد هزینه دارد

تکمیل بخشی از پروژه قطار حومه ای پیشوا-تهران200میلیارد هزینه دارد