مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:372022-01-26اقتصادي

وزارت رفاه در طرح های ویژه اشتغالزایی در کردستان سرمایه گذاری می کند


با پیگیری های صورت گرفته از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قول گرفته ایم که در هر کدام از شهرستان های استان یک طرح ویژه اشتغالزایی متناسب با ظرفیت های آن شهرستان از طریق وزارت کشور سرمایه گذاری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان صبح امروز در کارگروه اشتغال استان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: این کارگروه از مهمترین کارگروه های استان است و باید هماهنگی های لازم برای برگزاری هر دو هفته یک بار آن انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع تبصره 18 و مشاغل خانگی و به طور کلی مسئله اشتغال در کردستان یک مسئله مهم است و ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت کسب و کار و شرایط از نظر مهار نرخ بیکاری از اولویت های دولت است که باید در این کارگروه و کمیته های زیرمجموعه آن برنامه ریزی برای پبشبرد اهداف آن انجام گیرد.

زارعی کوشا با تاکید براینکه صرف تصویب و توزیع تسهیلات نباید تنها هدف این کارگروه باشد، اذعان کرد: برنامه ریزی های مناسب در راستای ایجاد اشتغال پایدار در این کارگروه باید انجام شود و به صورت ویژه در دستور کار همه دستگاه های اجرایی، بانک ها و زیرمجموعه های مختلف متولی در این حوزه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت رفاه در طرح های ویژه اشتغالزایی در کردستان سرمایه گذاری می کند

وزارت رفاه در طرح های ویژه اشتغالزایی در کردستان سرمایه گذاری می کند