مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:372022-01-26سياسي

حضور رییس جمهور در مناطق سیل زده بعد از سفر روسیه الگوی فعالیت جهادی بود


سفر رییس جمهور محترم به مناطق سیل زده که چند ساعت بعد از بازگشت از سفر مهم روسیه صورت گرفت، بسیار اقدامی به جا بود و این اقدام که در واقع یک الگوی فعالیت جهادی بود، - دبیر شورای نگهبان گفت: سفر رییس جمهور محترم به مناطق سیل زده که چند ساعت بعد از بازگشت از سفر مهم روسیه صورت گرفت، بسیار اقدامی به جا بود و این اقدام که در واقع یک الگوی فعالیت جهادی بود، قابل تحسین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه (6 بهمن 1400) طی سخنانی در جلسه شورای نگهبان با اشاره به سیل اخیر در برخی مناطق جنوبی کشور، گفت: متاسفانه این سیل خساراتی را به مناطق مسکونی و اموال مردم عزیزمان وارد کرده و موجب گرفتاری مردم شده است.

وی افزود: مسئولان موظفند که به این مناطق به خوبی رسیدگی کرده و مشکلات مردم را زودتر برطرف کنند.

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: سفر رییس جمهور محترم به مناطق سیل زده نیز که چند ساعت بعد از بازگشت از سفر مهم روسیه صورت گرفت، بسیار اقدامی به جا بود و این اقدام که در واقع یک الگوی فعالیت جهادی بود، قابل تحسین است.

آیت الله جنتی با بیان اینکه مسئولان مربوط به بلایای طبیعی موظفند همیشه آماده باشند تا اگر گرفتاری و مشکلی برای مردم پیش آمد، سریعا دست به کار شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رییس جمهور در مناطق سیل زده بعد از سفر روسیه الگوی فعالیت جهادی بود

حضور رییس جمهور در مناطق سیل زده بعد از سفر روسیه الگوی فعالیت جهادی بود