مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:272022-01-26سياسي

برنامه ریزی فرهنگی برای فرزندآوری نیاز استان سمنان است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه در بحث فرهنگ سازی و گفتمان سازی فرزند آوری، کوتاهی هایی صورت گرفته است، گفت: برنامه ریزی فرهنگی برای فرزندآوری نیاز استان است.

- ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به میزبانی دفتر امام جمعه سمنان با بیان اینکه در بحث فرهنگ سازی و گفتمان سازی فرزندآوری، کوتاهی هایی صورت گرفته است، ابراز کرد: در بحث خانواده و افزایش نرخ فرزندآوری در استان باید برنامه ریزی انجام گیرد.

وی با بیان اینکه دولت و خانواده ها وظیفه دارند تا زمینه و بستر لازم برای ازدواج جوانان را فراهم کنند، افزود: جایگزین کردن حیوانات خانگی در برابر فرزندآوری، امری ناپسند است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه فاصله گرفتن از فرهنگ دینی و سوق پیدا کردن به سمت فرهنگ غربی، از دلایل وضعیت فعلی موجود است، بیان کرد: ما در گام اول باید کم بودن جمعیت را نقص بدانیم و برای رفع آسیب رشد جمعیت، گام برداریم همچنین باید گفت در جامعه نیاز است تا ارزش گذاری به نقش مادر به خوبی ترویج پیدا کرده و تحقق یابد.

قانون جوانی سازی جمعیت ابلاغ شده است استاندار سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه قانون جوانی سازی جمعیت ابلاغ شده است، گفت: به منظور تحقق اهداف و اجرای قانون جوان سازی جمعیت، بسته های حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی فرهنگی برای فرزندآوری نیاز استان سمنان است

برنامه ریزی فرهنگی برای فرزندآوری نیاز استان سمنان است