مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:272022-01-26سياسي

لزوم ایجاد حساب شهروندی در شهر همدان


عضو شورای اسلامی شهر همدان بر تخصیص اعتبار برای ایجاد حساب شهروندی در شهر همدان را الزامی دانست.

- به گزارش، حمید بادامی نجات در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری موضوع ایجاد حساب شهروندی برای شهروندان همدانی اظهار کرد: چند سالی است برای تحقق این مهم به سازمان فناوری شهرداری تاکید داریم.

وی با بیان اینکه تعدادی از کلانشهرها ایجاد حساب شهروندی را اجرا کرده و در این امر موفق بوده اند، گفت: متأسفانه همچنان پرداخت های خرد به صورت نقدی است که باید با حساسیت در این خصوص ایجاد حساب شهروندی دنبال شود.

عضو شورای اسلامی شهر همدان با انتقاد از حذف بودجه ایجاد حساب شهروندی در اصلاحیه بودجه سال 1400 بیان کرد: این اقدام در حالی است که با توجه به پیشرفت تکنولوژی و نیاز به پرداخت های الکترونیکی به ویژه در پرداخت های خرد باید یک کیف پول شهروندی ایجاد می شد.

بادامی نجات با بیان اینکه نمی شود برای هر خدمت اضافه شده در آینده، یک کیف پول مجزا تعریف شود، افزود: این کار به لحاظ اقتصادی نیز به صرفه نبوده و این مهم باید با تجمیع در یک کارت با عنوان حساب شهروندی به شهروندان ارائه شود.

وی با تأکید بر اینکه سازمان فناوری شهرداری همدان از پیشرفت تکنولوژی جا مانده است، تصریح کرد: ایجاد حساب شهروندی رؤیا نیست، اکنون کیف پول های موجود یک نمونه موفق در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد حساب شهروندی در شهر همدان

لزوم ایجاد حساب شهروندی در شهر همدان