مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-26سياسي

سوالات ملی نمایندگان از سه وزیر دولت اعلام وصول شد


هیات رییسه مجلس شورای اسلامی 5 سوال ملی نمایندگان از وزرای بهداشت، کار و صنعت را اعلام وصول کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی 5 فقره سؤال ملی نمایندگان از 3 وزیر دولت اعلام وصول شد.

بر این اساس سؤال ملی محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر بهداشت در خصوص علت عدم نظارت بر دریافتی های پزشکان اعلام وصول شد.

هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی همچنین سؤال ملی محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر بهداشت در خصوص علت عدم توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات پزشکی و درمانی را اعلام وصول کرد.

همچنین سؤال ملی علی خضریان نماینده مردم تهران و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر بهداشت درباره علت عدم اعتقاد به سند چشم انداز 1404 جمهوری اسلامی ایران در خصوص رتبه اول ایران در منطقه در حوزه بهداشت و درمان اعلام وصول شد.

سؤال ملی سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و جمع دیگری از نمایندگان از حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص علت انتصاب معاونان و مدیران این وزارتخانه از افراد خارج از آن و نیز سؤال ملی محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه و جمع دیگری از نمایندگان از سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت دربا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوالات ملی نمایندگان از سه وزیر دولت اعلام وصول شد

سوالات ملی نمایندگان از سه وزیر دولت اعلام وصول شد