مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-26سياسي

وفاداری همسران در خانواده صبر و محبت ها را تقویت می کند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، وفاداری را شاخص ترین ویژگی حضرت زهرا(س) دانست و گفت: وفاداری همسران در خانواده صبر و محبت ها را تقویت می کند.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، وفاداری را شاخص ترین ویژگی حضرت زهرا(س) دانست و گفت: وفاداری همسران در خانواده صبر و محبت ها را تقویت می کند.

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با اساتید و کارکنان حوزه علمیه یزد با گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت هفته مقام زن، اظهار کرد: یکی از ویژگی های شاخص حضرت زهرا(س) وفاداری بی نظیر آن حضرت است که این صفت بسیار خوبی به ویژه نسبت به خانواده است.

وی عنوان کرد: وفادار بودن به ویژه در مورد زوجین نسبت به یکدیگر، صفت بسیار ارزشمندی است و باعث می شود که طرف مقابل محبت و علاقه اش استوار بماند و برای زوجین آرامش خیال به دنبال خواهد داشت.

ناصری ادامه داد: آرامشی که به دنبال وفاداری در خانه و خانواده حاکم می شود، شرایط زندگی را بهبود می بخشد و امروز اگر می بینیم آمار طلاق در جامعه افزایش یافته، به دلیل عدم اطمینان طرفین به یکدیگر است.

امام جمعه یزد بیان کرد: وفاداری، صبر را نیز در انسان تقویت می کند و صبر در زندگی، انسان را در برابر مشکلات مقاوم و دوام زندگی را دو چندان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وفاداری همسران در خانواده صبر و محبت ها را تقویت می کند

وفاداری همسران در خانواده صبر و محبت ها را تقویت می کند