مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-26اجتماعي

پلیس راهور: هیچ اقدامی برای اجرای قانون هوای پاک انجام نشده است


وقتی در شهرستان ها به این مراکز می رویم کیفیتی را که در چند کلانشهر در مراکز معاینه فنی شاهد هستیم نمی بینیم و در آنجا مطلقا کیفیت وجود ندارد و خیلی سطحی و خیلی سرپایی معاینه فنی اتفاق می افتد.

- وقتی در شهرستان ها به این مراکز می رویم کیفیتی را که در چند کلانشهر در مراکز معاینه فنی شاهد هستیم نمی بینیم و در آنجا مطلقا کیفیت وجود ندارد و خیلی سطحی و خیلی سرپایی معاینه فنی اتفاق می افتد.

رییس پلیس راهور انتظامی کشور گفت: قانون هوای پاک باید به صورت کامل اجرا شود و دولت باید در نوسازی ناوگان به رانندگان تاکسی، اتوبوس و حتی موتورسیکلت ها کمک کند، اما می بینیم که هیچ اتفاقی در روند اجرای قانون هوای پاک نیفتاده است.

سردار سید کمال هادیانفر، رییس پلیس راهور انتظامی کشور در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره اختلالات هفته اخیر در سامانه سیمفا گفت: اختلال در روزهای گذشته در سامانه سیمفا به دلیل رزمایشی بود که به انتظامی کشور ابلاغ کرده بودند و انجام شد و الان که رزمایش تمام شده، ما در زمینه ارسال اطلاعات دچار مشکل نیستیم.

وی درباره روند معاینه فنی گفت: اما آنچه که در معاینه فنی تاکید دارم این است که آیا واقعا اگر خودرویی به معاینه فنی برود بحث آلودگی برطرف می شود یا اینکه با این کار درآمد برای بخشی ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس راهور: هیچ اقدامی برای اجرای قانون هوای پاک انجام نشده است

پلیس راهور: هیچ اقدامی برای اجرای قانون هوای پاک انجام نشده است