مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:072022-01-26سياسي

موزه دفاع مقدس در 23 استان ساخته شده است


رییس سازمان امور موزه ­ها و یادمان های دفاع مقدس گفت: موزه دفاع مقدس در 23 استان کشور ساخته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در زنجان، سردار سیدحسین ستوده در جلسه بررسی روند پیشرفت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس با اشاره به اینکه موزه دفاع مقدس در 23 استان کشور ساخته شده است که 20 مورد آن مربوط به 10 سال گذشته است، اظهار داشت: چهار مورد آن قبل از ریاست سردار کارگر ساخته شده است.

  رییس سازمان امور موزه ها و یادمان های دفاع مقدس با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی 10 استان در سال 1396 مورد بهره برداری قرار گرفت و هشت مورد آن در سال 1399 و یک مورد نیز در اسفند ماه در خراسان شمالی مورد بهره برداری قرار گرفت، افزود: قرار بود که موزه استان زنجان در سال 1400 مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به محدودیت مالی افتتاح موزه زنجان به سال بعد موکول شد، تصریح کرد: موزه زنجان به صورت فازبندی افتتاح خواهد شد که کتابخانه و بخش اداری جزو فاز نخست است.

سردار ستوده با اشاره به اینکه راه اندازی هرچه سریع این موزه باعث افتخار زنجان خواهد بود، گفت: این مثل یک بیمارستان نیاز است که برای استان ساخته شود.

استاندار زنجان نیز ضمن تأکید بر همکاری بیشتر در ساخت و تکمیل موزه شهدا بیان کرد: متاسفانه نسل جدید آشنایی زیادی با دفاع مقدس ندارند که باید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه دفاع مقدس در 23 استان ساخته شده است

موزه دفاع مقدس در 23 استان ساخته شده است