مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-26اجتماعي

کاروان قصه ها در مناطق سیل زده جنوب کرمان+تصاویر


معلمان عضو یک تشکل مردم نهاد در راستای ایفای نقش اجتماعی خود اقدام به راه اندازی کاروان قصه ها در شهرستان های سیل زده در جنوب کرمان کرده و یک فضای شاد و جذاب برای کودکان و نوجوانان فراهم می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، جمعیت معلمان ره گستر یک سازمان مردم نهاد تشکل از معلمانی است که در راستای ایفای نقش اجتماعی خود و با هدف کاهش و رفع محرومیت فرهنگی، از سال 96 در منطقه جنوب استان کرمان در شهرستان های رودبارجنوب، کهنوج، قلعه گنج، منوجان، عنبرآباد و جیرفت شروع به کار کرده است.

در حال حاضر این مجموعه با 60 عضو فعال، برنامه های خود را در قالب چهار کارگروه علمی و آموزشی، فرهنگی و هنری، سلامت و بهداشت و عمرانی اجرا می کند و از جمله فعالیت های این مجموعه می توان به ساخت مدرسه در مناطق روستایی کم برخوردار، ارائه خدمات آموزشی و مشاوره تحصیلی رایگان به دانش آموزان مستعد، برگزاری دوره های مهارت افزایی اشاره کرد.

  راه اندازی کاروان قصه ها در مناطق سیل زده جنوب کرمان ابراهیم فاریابی دبیر جمعیت معلمان ره گستر در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: یکی از مشکلات مناطق کم برخوردار روستایی، نبود امکانات تفریحی برای کودکان و نوجوانان است، در همین راستا، از برنامه هایی که طی سه سال گذشته در روستاهای مختلف از سوی کارگروه فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان قصه ها در مناطق سیل زده جنوب کرمان+تصاویر

کاروان قصه ها در مناطق سیل زده جنوب کرمان+تصاویر