مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:572022-01-26پزشكي

وضعیت زرد در 5 شهرستان گیلان/ موج ششم کرونا در راه است


سخنگوی علوم پزشکی گیلان با اشاره به بازگشت وضعیت زرد در پنج شهرستان این استان، گفت: موج ششم کرونا از همیشه نزدیک تر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فردین مهرابیان پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت آمارهای کرونایی در گیلان، اظهار کرد: طی روزهای گذشته روند افزایش تعداد بیماران در استان نگران کننده بوده است.

وی به بازگشت رنگ زرد کرونایی به شهرهای استان گیلان اشاره کرد و افزود: بر اساس اعلام وزارت بهداشت شش شهرستان استان گیلان در وضعیت زرد قرار دارند.

سخنگوی علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به سویه امیکرون در کشور و ورود به موج ششم، گفت: در حال حاضر شهرستان های رشت، آستارا، لنگرود، رضوانشهر، بندر انزلی در وضعیت زرد قرار دارند.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی، فاصله اجتماعی، پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی ها، استفاده از ماسک، اضافه کرد: در کنار رعایت همه این موارد باید به واکسیناسیون به ویژه دُز سوم توجه ویژه ای انجام شود.

مهرابیان در ادامه با اشاره به اینکه امروز 474 پایگاه واکسیناسیون تجمیعی و موردی در سطح استان گیلان فعال است، ادامه داد: شهروندان می توانند برای تزریق نوبت اول و دوم واکسن های سینوفارم، آسترازنکا، برکت، اسپایکوژن، پاستوکوک، اسپوتنیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت زرد در 5 شهرستان گیلان/ موج ششم کرونا در راه است

وضعیت زرد در 5 شهرستان گیلان/ موج ششم کرونا در راه است