مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:522022-01-26پزشكي

آغاز پذیرش بیمار شیمی درمانی درمرکز جامع سرطان


پذیرش بیمار بخش شیمی درمانی در مرکز جامع سرطان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، از صبح امروز پذیرش بیمار بخش شیمی درمانی مرکز جامع سرطان آغاز شد.

بیماران درمانگاه شیمی درمانی فاز یک مرکز جامع سرطان بعثت با استقرار متخصص و کارکنان حدود 17 بیمار در قالب امور مربوط به شیمی درمانی از جمله ویزیت و تامین دارو پوشش داده شدند.

مدیر مرکز آموزشی درمانی بعثت در این زمینه اظهار کرد: در حال حاضر سرویس دهی به بیماران در نوبت صبح انجام می شود و برنامه ریزی ها برای خدمت رسانی به بیماران در نوبت بعد از ظهر نیز در دستور کار است.

حمید کیانی با اشاره به تخصیص اعتبار در موضوع دزی متری طبق جلسه با سرپرست دانشگاه و تصمیمات در نظر گرفته شده، گفت: با توجه به اینکه شیمی درمانی پیش از رادیوتراپی انجام شده است به محض ورود دزی متری به مجموعه و انجام امور مربوط به نصب، راه اندازی و تکمیل پروژه رادیوتراپی این موضوع با سرعت بیشتری انجام می شود و بیماران بسیار زیادی از دو سرویس شیمی درمانی و رادیوتراپی بهره مند می شوند.

وی ابراز امیدواری کرد فاز بعدی پروژه به زودی به نتیجه برسد تا با سرعت بیشتری خدمات رسانی انجام شود.

مدیر مرکز آموزشی درمانی بعثت کرد: با همکاری مجموعه حراست، نگهبانی و کادر درمان و پرستاری پزشکان متخصص مجتمع بعثت این مهم به نتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پذیرش بیمار شیمی درمانی درمرکز جامع سرطان

آغاز پذیرش بیمار شیمی درمانی درمرکز جامع سرطان