مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:522022-01-26سياسي

این در و آن در زدن های دومین رییس دانشگاه یزد برای معلم شدن


محقق و نویسنده برجسته ی یزد از دکتر «محمّد علی برخورداری بافقی» به عنوان یکی از اساتید ممتاز و برجسته کشورمان یاد کرد که عشق وافرش به شغل معلمی، - ایسنا/یزد محقق و نویسنده برجسته ی یزد از دکتر محمّد علی برخورداری بافقی به عنوان یکی از اساتید ممتاز و برجسته کشورمان یاد کرد که عشق وافرش به شغل معلمی، هیچگاه او را در برابر ناملایمات زندگی برای رسیدن به هدفش باز نداشت.

حسین مسرّت در گفت وگو با ایسنا یکی از چهره های علمی تاثیر گذار یک قرن اخیر در استان را محمّد علی برخورداری بافقی نام برد و در موردش گفت: او در سال 1322 هجری خورشیدی در شهرستان بافق دیده به جهان گشود و دوران کودکی اش را در زادگاهش گذراند.

در دبستان خلدبرین دوران ابتدایی را سپری کرد ولی پس از آن برای ادامه ی تحصیل راهی یزد شد و همزمان به دلیل خوب نبودن وضع مالی خانواده، به کار پرداخت.

وی ادامه داد: برخورداری پس از گرفتن مدرک سیکل(پایان سوم دبیرستان)، به دلیل علاقه ی وافر به شغل شریف معلمی، تصمیم گرفت که در دانشسرای مقدماتی یزد ادامه تحصیل دهد اما دانشسرای تربیت معلم در همان سال منحل شد لذا یک سال بعد، در آزمون ورودی دانشسرای کشاورزی اصفهان شرکت کرد و رتبه اوّل این آزمون را به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این در و آن در زدن های دومین رییس دانشگاه یزد برای معلم شدن

این در و آن در زدن های دومین رییس دانشگاه یزد برای معلم شدن